🔧Кейс: IT Аутсорсинг Прага, Чехія. Середній бізнес (європейське представництво)

Європейське представництво середнього бізнесу в Празі, Чехія, зіткнулося з необхідністю побудови сучасної та безпечної ІТ-інфраструктури з нуля, а також забезпечення ефективної взаємодії з головним українським офісом

Проблеми клієнта

  • Array
    Відкрито новий офіс без жодної IT-структури.
  • Array
    Немає системи контролю доступів.
  • Array
    Відсутній зв’язок із офісом в Україні.
  • Array
    Немає корпоративної пошти.
  • Array
    Необхідно дотримуватись норм GDPR.
  • Array
    Потрібна підтримка українською, англійською
problems

Крок 1 Спроєктовано та побудовано офісну мережу (серверна, Wi-Fi, інтернет).
Крок 2 Впроваджено Microsoft 365, Exchange, Teams.
Крок 3 Налаштовано VPN-з’єднання між Прагою та українським офісом.
Крок 4 Створено ролі користувачів у Microsoft Entra ID.
Крок 5 Установлено політики шифрування та захисту даних відповідно до GDPR.
Крок 6 Надано технічну підтримку двома мовами.
Спроєктовано та побудовано офісну мережу (серверна, Wi-Fi, інтернет).

Ми провели повне проєктування та побудову офісної мережі з нуля. Це включало створення та обладнання серверної кімнати, яка є надійним центром для всього мережевого обладнання та серверів. У рамках проєкту було встановлено та налаштовано високопродуктивні маршрутизатори, комутатори та фаєрволи, що забезпечують стабільну та безпечну передачу даних.

Впроваджено Microsoft 365, Exchange, Teams.

Ми здійснили повне впровадження Microsoft 365, що дозволило централізувати та стандартизувати інструменти для комунікації та спільної роботи.

Налаштовано VPN-з’єднання між Прагою та українським офісом.

Для забезпечення безпечної та надійної комунікації між географічно віддаленими офісами було налаштовано VPN-з’єднання між Прагою та українським офісом. Це дозволяє співробітникам обох локацій безпечно та прозоро обмінюватися даними та отримувати доступ до спільних мережевих ресурсів, створюючи єдиний корпоративний простір, ніби вони працюють в одному приміщенні.

Створено ролі користувачів у Microsoft Entra ID.

Для ефективного та безпечного управління обліковими записами та правами доступу створено ролі користувачів у Microsoft Entra ID (раніше Azure AD). Це дозволило централізовано керувати ідентифікацією та доступом до всіх корпоративних ресурсів, включаючи Microsoft 365, внутрішні сервіси та VPN.

Установлено політики шифрування та захисту даних відповідно до GDPR.

Ми встановили політики шифрування та захисту даних відповідно до GDPR (General Data Protection Regulation). Це включає: Шифрування даних. Політики доступу та зберігання.

Надано технічну підтримку двома мовами.

Ми забезпечуємо технічну підтримку двома мовами (українською та англійською/іншою за потребою). Це гарантує, що всі співробітники, незалежно від їхнього мовного бекграунду, можуть швидко та ефективно отримати кваліфіковану допомогу з будь-яких ІТ-питань.

team

Цей звіт надає стислий, але всеосяжний огляд значних ІТ-вдосконалень, які ми успішно реалізували. Ці кроки спрямовані на створення більш надійної, безпечної та ефективної ІТ-інфраструктури, що відповідає сучасним вимогам та підтримує наші міжнародні операції.

Ігор , Technical Team Leader в Ukrfast
logo

У Вас є ідея? Ми маємо навички, давайте об'єднаємося

Розкажіть більше про себе та про те, що ви маєте на увазі?

    ×

    Замовити послугу